Bármikor jöhet egy kis palacsinta

Palacsintát szinte mindenki sütött már, azért íme egy recept:

2 tojás

12 dkg diétás liszt

2 evők olaj

Pici édesítő, csipet só

2,5 dl tej

1,5 ásványvíz

Ez összekevered, (a diétás lisztek magas rosttartalmúak, picit több folyadékot igényelnek, mint a hagyományos lisztek)

Ha kész, picit pihenteted, s lassú tűzön megsütöd.

Diétás lisztkevereékekkel szerintem picit nehezebb palacsintát sütni, de lassú lángon, óvatosan, kellő türelemmel nem olyan nehéz.

Az ízvariációk száma végtelen: túrós, lekváros, almás-fahéjas, csokis, pudingos....

Az alábbi képen láthattok hagyományos és diétás verziót is.

Na, melyik melyik? :)

 

 

 

Ezt a terméket használtam:

Dia-Wellness "Negyedannyi-Ugyanannyi" Cukorhelyettesítő 

Dia-Wellness termékcsalád magas rost-, és alacsony szénhidráttartalmú, alacsony glikémiás indexű lisztkeverékei

Dia-Wellness Palacsintapor

 

A diétás liszteket és más egészséges hozzávalókat megtaláljátok egy helyen, kedvező áron a Diétás-Ételek-Webshopban!

Diétás Ételek Webshop

 

 

Elérhetőség

dietaénigyszeretlek.hu

© 2014 Minden jog fenntartva.

Powered by Webnode