Mandula- és lenmaglisztes linzer

Recept: 25 dkg diétás maglisztkeverék (én most mandula- és lenmaglisztet használtam)
100 gramm kókuszzsír
125 gramm cukornak megfelelő mennyiségű édesítőszer
1 tojás
só.

Összemorzsolod a lisztet a zsiradékkal, majd mélyedést nyomsz a közepébe, ebbe teszed a tojást, majd az édesítőt és a sót. Omlós tésztánál fontos a sorrend!

Töltéshez cukormentes lekvár.
Tetejére olvasztott cukormentes csoki, vagy natúr kakaópor+víz+édesítő keveréke. 

 

Nálunk kiváló "eső / szünidei program" volt a kisfiammal. :)

Megjegyzés, tanács:

A lengmagliszt kissé kesernyésebb, inkább a mandulaliszt domináljon, azt keverd diétás liszttel, vagy esetleg tönkölyliszttel, illetve a lenmagliszttel, de utóbbi csak kisebb arányban kerüljön a tésztába. 
Darált mandula is mehet bele, ha nincs mandulaliszted, vagy darált dió, kellemes aromát ad neki, meg pici fahéj, jól gyúrd össze, pihentesd picit hideg helyen, hogy olyan "gyurmaszerű" legyen az állaga és már nyújthatod is!
A diétás lisztek mindig több folyadékot vesznek fel, adj hozzá többet, ha szükséges, apránként adagolva!

Izgulok, hogy jól sikerüljön :)

 

Ezt a terméket használtam:

Dia-Wellness "Negyedannyi-Ugyanannyi" Cukorhelyettesítő 

Dia-Wellness termékcsalád magas rost-, és alacsony szénhidráttartalmú, alacsony glikémiás indexű lisztkeverékei, maglisztjei

 

 

Elérhetőség

dietaénigyszeretlek.hu

© 2014 Minden jog fenntartva.

Powered by Webnode