"Gyúrós" császármorzsa tömegnövelőknek

 
 
 

Gyúrós császármorzsa tömegnövelőknek

(A Férjemnek gyakran csinálok edzés után 1-2 adaggal)

 

Hozzávalók:

Zabpehely

Zabkorpa

Előzőleg pár percre tejbe beáztatott búzadara

1 tojás

méz vagy édesítő

Egy adag proteinpor

Gyümölcsös müzlikeverék (elhagyható)

Tej

Vanília

Reszelt citromhéj

mazsola, annak, aki szereti

 

A hozzávalókból palacsintaszerű tésztát keverünk, majd kókuszzsírral kikent tapadásmentes serpenyőben kisütjük, morzsákra vagdaljuk.

(Általában megvárom, amíg sütés alatt egy "kérget" kap az alja, majd elkezdem vagdosni, keverni, míg végül morzsákra nem esik szét)

 

Baracklekvárral tálaljuk.

Férjem szerint laktató, finom.

 

(Ő nem szereti "közvetlenül" a zabpelyhet, joghurtba, proteinturmixba keverve sem, és sajnos a zabkását sem, ezért próbálom olyan formában elkészíteni a zabot, pl. sütibe, császármorzsába sütni, ahol annyira nem érzi a zab ízét-állagát, ez a recept ízlett neki)

 

Elérhetőség

dietaénigyszeretlek.hu

© 2014 Minden jog fenntartva.

Powered by Webnode