Tiramisu NoCarb módra

Tiramisu

A tiramisu az egyik kedvenc édességem és bizony sokféle módon elkészítettem már, a NoCarb verzió azért tetszik nagyon, mert nemcsak nagyon finom, de sokkal diétásabb és laktatóbb, mint bármelyik recept.

Nézzük:

(Ez kétszemélyes adag)

Egy tojás sárgáját édesítővel habosra verünk, majd hozzákeverünk 250 gramm light sajtkrémet (bizony ilyen is van, több helyen is kapható) beleteszünk 2 evőkanál frissen főzött presszókávét, melyhez előzőleg egy kávéskanálnyi konjac lisztet kevertünk,  (nem tudom miért írtam a "frisset" a kávéhoz, mikor én is a párom reggel lefőzött maradékát használtam el) locsolunk hozzá pici rumaromát, majd hozzáforgatjuk a tojásfehérje - pici sóval - felvert kemény habját. Tálkákba öntjük, natúr kakaóporral meghintjük, végül hűtőbe tesszük.

A konjac liszt miatt szépen besűrűsödik és finom lesz, krémes, laktató.

Megjegyzés: Ha túl töménynek találod ezt a krémet, tegyél hozzá 1 evőkanál krémes natúr joghurtot. :)

https://www.szenhidratmentesteszta.hu/nocarbnoodle.html

Elérhetőség

dietaénigyszeretlek.hu

© 2014 Minden jog fenntartva.

Powered by Webnode